[WikiBG-Info] Re: Запитване за статия в Уикипедия

Alexander Keremidarski salle at salle.online.bg
Wed Nov 6 12:08:16 EET 2019

Здравейте,
On 05/11/2019 14:09, Ivan Dichev wrote:
> Здравейте!
>
> Бих искал да разбера по какъв начин мога да се свържа с хора, които имат
> познания и опит в създаването на статии за Уикипедия?
>
> Преди време бях направил страница, която беше премахната защото не отговаря
> на стандартите и сега предпочитам да се консултирам с професионалист в
> областта.

Няма професионалисти. Уикипедия се пише от добвроволци.

Запознайте се с помощните страници като започнете оттук:
https://bg.wikipedia.org/wiki/Уикипедия:Първи_стъпки

Обърнете особено внимание на:
https://bg.wikipedia.org/wiki/Уикипедия:Какво_не_е_Уикипедия
защото именно там са причините за изтриване на статии.

Личният ми съвет е да започнете с малки редакции на други статии а не с нова
такава ако разбира се целта Ви е да допринасяте към проекта. Ако целта Ви е да
създадете само една конкретна статия то почти сигурно Уикипедия не е мястото за нея.

Поздрави
Сале