[WikiBG-Info] Re: Подробности за сметката в Уикипедия

Milena Stateva milena.stateva at gmail.com
Mon Oct 29 13:51:55 EET 2018

Много моля за помощ спешно, бавите ме :-) И въобще е много странно как ми
се блокира акаунта и паролите, които системата генерира не ме пускат...

Огромно благодаря,
Милена
Milena Stateva, PhD <http://milenastateva.wixsite.com/mysite/about-me>
Applied Social and Political Thought
<http://milenastateva.wixsite.com/mysite/about-me>
Independent Process Consultant
<http://milenastateva.wixsite.com/mysite/about-me>
Mobile: ++359888942184

"For to know nothing is nothing, not to want to know anything likewise, but
to be beyond knowing anything, to know you are beyond knowing anything,
that is when peace enters in, to the soul of the incurious seeker."
― Samuel Beckett, Molloy

На нд, 28.10.2018 г. в 7:38 ч. Milena Stateva <milena.stateva at gmail.com>
написа: