[WikiBG-Info] запитване за съдействие от фирма "Контракс" АД

Polina Harizanova Polina.Harizanova at kontrax.bg
Mon Sep 4 16:46:31 EEST 2017

Здравейте,

Казвам се Полина Харизанова, маркетинг мениджър съм на фирма "Контракс" АД. Сред професионалните ми ангажименти са и публичните комуникации на компанията. Обръщам се към вас по повод публикация за фирмата ни, която наскоро открих в Wikipedia, но намирам в нея редица фактологически неточности и твърдения с неясен произход. Част от информацията е непълна и не са цитирани необходимите източници.

Тъй като бихме искали да подобрим коректността на съдържанието, се обръщам към вас за съвет как най-добре спрямо правилата на Wikipedia, би било подходящо да се редактира сегашната статия<https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%81>, така че да има материал за компанията ни, който да бъде с вярно съдържание и да се предпазим от бъдещи публикации с невярно съдържание.

Оставам на разположение за допълнителна информация и обсъждане по моето запитване.

Очаквам вашето мнение и съвет!

С поздрав,
Полина Харизанова

Polina Harizanova
Marketing manager
t. +359 2 960 97 16
f. +359 2 960 97 97
m. +359 899 977 574
Polina.Harizanova at kontrax.bg<mailto:Ivaylo.Joranov at kontrax.bg>
kontrax.bg<http://www.kontrax.bg>

[25 years logo_600pix]
P please don't print this mail unless you really need to