[WikiBG-Info] На вниманието на потребител: Vodnokon4e.

Деница Бенева drescodd at gmail.com
Fri Sep 30 19:59:13 EEST 2016

Привет !

Уважаеми потребители в Уикипедия,

казвам се Деница Бенева.

Търся контакт с потребител в Уикипедия с името: Vodnokon4e.

След последното ми попълване на статията за Добромир Славчев

се появиха препоръки за подобряване на статията и нейното форматиране.

Тъй като не разполагам с необходимимият опит за това, моля за съдействие

в тази насока за да бъдат отстранени забележките.

Обръщам се с молба към компетентните за това, ако могат да подобрят и

форматират тази статия.

Благодаря предварително на тези, които ще се отзоват на молбата ми !

Деница Бенева

30.09.2016