[WikiBG-Info] Екатерина Гошева - председател на Женското благотворително дружество "Мара Бунева" при ВМРО - СМД

Boris Popshterev popshterev at gmail.com
Sat Apr 30 09:41:53 EEST 2016

Здравейте,
с мен се свърза човек от егейска македония, който търси свои близки роднини
в България. Става въпрос за Екатерина Гошева.

Екатерина Гошева е била председател на Женското благотворително дружество
"Мара Бунева" при ВМРО - СМД през 90-те години. СМД е Съюз на Македонските
организации. основана на 15-16 декември 1989 г. в София. До колкото знам тя
е и автор на биографична книга за нея.

Информация: http://www.bulgariamakedonia.net/index.php?br=61&stat=611

Дали някой от редакторите на Уикипедия знае, дали тази жена има живи
роднини и родственици в България в момента? Ако да, моля да се свържат с
мен.
Благодаря ви много!
Весели Великденски празници!
<http://knizhen-pazar.net/index.php?search=%D0%95%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%93%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%B2%D0%B0&searchin=name>--