[WikiBG-Info] Re: Fwd: наем на офис за бъдещото сдружение на българската уикипедианска общност

George Rashev georash at gmail.com
Tue Apr 26 15:38:07 EEST 2016

Вася, колеги,
Опитах се да разбера (отвътре) малко повече инфо за офиса на Раковски 108,
ФНТС (член съм на УС на едно от сдруженията), но научих нещо друго. На
същия адрес (но с *отделна* от ФНТС собственост) действа ДОМ НА НАУКАТА И
ТЕХНИКАТА, СОФИЯ-РЕГИОН <http://www.dntsofreg.org/>. Те също давали офиси
под наем. Председател е Ангел Попов, тлф 02 987 0295, други техни телефони
са 02 989 2289 и 02 980 2697. Не ми се ще аз да звъня, защото не знам
достатъчно за нашите условия. Заслужава си да се провери.
Поздрави!
Георги Рашев (с ученически прякор Zhoxy)