[WikiBG-Info] Re: Актуална информация за НДК

vassia atanassova vassia.atanassova at gmail.com
Fri May 29 14:33:42 EEST 2015

Здравейте!

Оставила съм ви отговор на вашата беседа в Уикипедия
<https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB_%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B0:%D0%9D%D0%94%D0%9A>
.
По въпроси, свързани със съдържанието на статиите, беседите в Уикипедия са
мястото, където е прието да се водят обсъжданията, а не в пощенския списък
– въпреки че и той е публичен (имайте предвид).

В. Атанасова

--
Imagine a world in which every human being can freely share the sum of all
knowledge.