[WikiBG-Info] Re: (no subject)

Dimitar Parvanov Dimitrov dimitar.parvanov.dimitrov at gmail.com
Sat May 16 15:39:59 EEST 2015

Всъщонст сега ни направи впечатление тук, че в световен мащаб най-много
университетски курсове с/за Уикипедия/Свободно знание са определено в
България. София е абсолютната световна столица на Уики във висшето
образование по брой курсова за последното десетилетие и брой университети в
които са преподавани :)

Това ни е експертизата и това да изтъкваме като наш коз. Пък ако хората
преподаващи получат покрай това покани да обиколят Европа и света да дават
лекции, още по-добре.

Дими

На 14 май 2015 г., 16:46, Luchesar V. ILIEV <luchesar at wikimedia.bg> написа: