[WikiBG-Info] Re: (no subject)

Luchesar V. ILIEV luchesar at wikimedia.bg
Thu May 14 17:46:45 EEST 2015

On 14/05/15 10:29, Спас Колев wrote:
> Вземам си бележка и отговарям. :) Не го направих, защото отговорът ми
> вероятно би изглеждал твърде
> негативистичен.

Хахаха, радвам се, че не съм единствения, който е на такава вълна, и
наистина съм ти благодарен, че също споделяш мнението си, защото
напоследък взех да се замислям на мен ли нещо ми става. ;)

Впрочем, да уточня, че съвсем не съм имал намерение мейлът ми да звучи
като упрек, че доброволците не са достатъчно "доброволци". ))

> Изобщо не виждам проблем в това да има една или няколко общоевропейски
> фондации:
>
>   * Ние си постигаме нашата цел - да официализираме отношенията с
>     институции; да контактуваме
>     с медии и подобни от името на организация
>   * Спестяваме си бюрократичния масраф

Това всъщност може би не е лоша идея, въпреки, че е диаметрално
противоположна като отговор на първоначалния въпрос.

Т.е. за мен отговорът би звучал така: за нас би бил голям успех, ако с
нашия си чаптър/група/сдружение успеем да се справим с нашенските си
проблеми. Ако обаче създаването на подобна организация се разглежда като
нежелана фрагментация, тогава бихме приветствали всекиго, който изяви
желание да поеме решаването на тези проблеми И на наша територия.

Сърдечни,
Лъчезар