[WikiBG-Info] Re: (no subject)

Спас Колев spas_kolev at frisomat.net
Thu May 14 10:29:50 EEST 2015

Вземам си бележка и отговарям. :) Не го направих, защото отговорът ми
вероятно би изглеждал твърде
негативистичен.

Изобщо не виждам проблем в това да има една или няколко общоевропейски
фондации:

  * Ние си постигаме нашата цел - да официализираме отношенията с
    институции; да контактуваме
    с медии и подобни от името на организация
  * Спестяваме си бюрократичния масраф

Не виждам голяма разлика дали на визитната картичка ще пише "Уикимедия
България" или
примерно "Уикимедия Европа GLAM".

Поздрави,
Спас Колев