[WikiBG-Info] (no subject)

Dimitar Parvanov Dimitrov dimitar.parvanov.dimitrov at gmail.com
Mon May 11 11:20:55 EEST 2015

Здравейте!

Аз и Никола (Dimi_z и Лорд Бъмбъри) ще сме в Берлин на конференцията за
Уикимедиански групи
<https://meta.wikimedia.org/wiki/Wikimedia_Conference_2015>. Аз ще съм там
по линия работната група по политически въпроси
<https://meta.wikimedia.org/wiki/EU_policy>, но това не означава, че само с
това ще се занимавам ;)

Нека обсъдим какво за нас като УМБГ е важно на тази конференция.

Аз очаквам Лила да ни стовари нещо изненадващо и като цяло да се намекне,
че няма смисъл от десетки чаптъри (в Европа, намек намек...) правещи едно и
също в един и същ регион на света. Припокриващите се структури от моите
наблюдения са маркирани като ясен структурен проблем на стария континент
отвъд океана.

Ще има няколко гласа (WMF, WMDE, външен доклад за организацията на движение
Уикимедия), призоваващи всяка група да се специализира в определена сфера и
да я поеме за целия регион/континент. Явно ще ни е трудно да намерим нашето
си нещо от раз, но би било хубаво поне да покажем, че имаме визия и мислим
стратегически.

Идеи?

Дими