[WikiBG-Info] Re: [Fw: Re: въпрос за качване на биография на популярна личност ]

Mila Panayotova m.panayotova at gmail.com
Tue Jan 20 16:29:37 EET 2015

Здравейте Лъчезар и Вася,

Много благодаря за отделеното време.

Бих искала само да уточня, че изпратих тези линкове, защото въпросният
композитор/музикант/певец, се е възползвал от ПР услуги (съответно е имал
връзка с журналисти) само в този период и бързо се отказа от подобни
услуги, поради същото недоволство към начина на популяризирането му, който
изтъквате и Вие Вася.
Това, обаче съвсем не го прави толкова маловажен и безинтересен, колкото
изглежда. Просто няма линкове, които да подкрепят продължението на работата
му (включваща композиране и продуциране за други артисти) освен тези, от
които може да бъде закупен или слушан онлайн албумът му, който излезе
миналата година, като например spotify http://bit.ly/1ylFMTl ., които не са
значими за енциклопедията.

Разбирам, че подобна статия не е релевантна за wikipedia и ще се съобразя с
доводите да не се публикува. В тази връзка, ще помоля да изтриете и въпроса
ми от линка по-горе.

Още веднъж благодаря за отделеното време.

С уважение,

Мила Панайотова

На 19 януари 2015 г., 22:26, vassia atanassova <vassia.atanassova at gmail.com>
написа: