[WikiBG-Info] Re: [InfoBG-L] Fwd: Уикипедия

Dimitar Parvanov Dimitrov dimitar.parvanov.dimitrov at gmail.com
Thu Jan 15 14:56:42 EET 2015

Здравей!

Освен да им предложим да купят един скенер или да финансират едната
Уикиекспедиция друг конструктивен подход не се сещам. Може и да им обясним,
че още не сме се основали и затова нещата са неиздялкани за момента.

Такива компании често търсят да "насочат редакционната политика" чрез
дарения, затова е  важно да им се обясни, че пари за съдържание и редакции
не се приемат.

Ако сме положителни обаче, все пак е хубаво, че някой иска да дари и да
знае какво се случва с парите.

Нека видим какъви са тези и какво искат.

Дими

На 15 януари 2015 г., 13:51, vassia atanassova <vassia.atanassova at gmail.com>
написа: