[WikiBG-Info] Rangel IGNATOV in Wikipedia

Rangel Ignatov rangel.ignatov at yahoo.com
Fri Feb 20 10:12:18 EET 2015

Здравейте,
Бих искам да редактирам страницата на писателя и драматург Рангел Игнатов в уикипедия добавяйки снимка, дата на умиране, книги и прочее. За съжаление успях единствено да редактирам общия текст добавяйки допълнителна информация.
Ще се радвам ако ми споделите как през моя профил "Rangel_Ignatov" мога да коригирам  Рангел Игнатов — Уикипедия
|   |
| Рангел Игнатов — УикипедияРангел Георгиев Игнатов е български писател, драматург и сценарист. |
|  |
| View on bg.wikipedia.org | Preview by Yahoo |
|  |
|   |

Благодаря Ви предварително за оказаното съдействие.
Поздрави,
Рангел ИГНАТОВ